söndag 26 april 2009

Bloggtorka

Nu var det verkligen länge sen jag skrev nånting här. Det har varit två semestrar, sjuka barn, renovering; jag har börjat nytt jobb, m m, m m. Jag har mycket projekt på gång, men inte så mycket jag har slutfört. Nu håller vi på och renoverar mitt syrum också, så när jag ska sy måste jag ta fram maskinerna, inte lika lätt som när de bara står och väntar...

Jag har sytt ett antal väskor i alla fall. Min svägerska har fått förfrågningar på sitt jobb, så det här gänget jag visar idag har hon redan haft med sig dit och sålt. Idag hämtade hon ett gäng till, får visa dem en annan dag. Tjejerna på mitt jobb ville också se ett gäng, så jag håller på med några dit. Sen ska jag ta tag i andra projekt och slutföra dem!















1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka fina väskor