fredag 26 september 2008

Några gamla alster..

Jag börjar med att visa några gamla alster. Det mesta sydde jag till en loppmarknad för några helger sen. Vi skulle stå ute och sälja både gamla kläder från barnen och se om det fanns någon som var intresserad av mina kläder. Tyvärr började det spöregna efter en timme, så vi fick packa ihop och åka hem. Hann inte bli mycket sålt på den tiden, så det mesta finns kvar.. Loppisen slutade med förlust, för när vi skulle åka därifrån backade min sambo in i en lyktstolpe - då var jag glad att det inte var jag som körde bilen! Fast det var många som tyckte kläderna var fina och ville ha min adress och så för att kunna beställa i andra storlekar. Så det ökade på mitt självförtroende i alla fall!

Först ut är en klänning i återvunnet tyg från Myrorna - tycker det är så fint och jag har mycket kvar! Modellen är från senaste Ottobre, stl 86.




Inga kommentarer: