måndag 10 augusti 2009

Ännu ett UFO!


Den här tröjan har legat tillklippt hur länge som helst, undrar varför den blev ett UFO egentligen... Nu är den i alla fall klar, och det var självklart inga större bekymmer, en vanlig tröja är ju inte så komplicerad! Däremot blev bilden helkonstig, färgen stämmer inte alls. Det är i alla fall de bruna kaninerna (naturvit bakgrund från början) som jag färgat rosa, och ärmarna är också bruna. Jag har nog sagt det förut, jag älskar brunt och rosa ihop... T älskar också rosa, och jag passar på innan han kommer på att det är "tjejigt" eller nåt. Vad tråkigt det är när de blir styrda av nå slags "normer", han älskar verkligen rosa som sagt, och redan finns det de på dagis som säger att det är en "tjej-färg". Än så länge bryr han sig inte, få se hur länge det varar. Han är så fin i rosa också!
Mönstret till tröjan är mitt raglanmönster från Ottobre, lite modifierat, och kaninerna från www.jnydesign.blogspot.com så klart!

Inga kommentarer: