onsdag 4 november 2009

Nu har det hänt igen..

.. jag har sytt och sytt men inte visat upp nånting! Nåja, då har jag ju mycket att visa, får dela upp det på flera inlägg. Tyvärr har jag inte så mycket live-bilder, tycker det är lite roligare att visa hur kläderna ser ut på, men jag lyckas nästan aldrig få till det!


Först kommer i alla fall en bild på pirattröjan som jag satte en mudd på nertill för jag tyckte den blev för kort och bred. Den sitter riktigt bra på, måste få till en livebild så ni kan se. Den är inte sned fastän bilden ser ut så...


Sen har jag sytt i apor och lejontyget också, som Johanna Ahlard har designat för Mjuka Tyger. Mönstret är från Ottobre som jag har meckat runt med; längre, smalare, ändrat halsen - det är nog inte mycket kvar av ursprungsmönstret! Nu tyckte jag att jag verkligen fick till den i alla fall, den sitter perfekt på T, precis som jag vill! Så här ser den ut på:








Inga kommentarer: