fredag 11 december 2009

Tradera och tygrensning!






Just nu har jag ett gäng med grejer ute på Tradera; jag har rensat i tygskåpet och lagt ut bl a gula elefanter och lila kaniner, jag har sytt ett gäng kläder (se ovan) och lagt ut dem också.
Tygerna ovan är jnydesign djungeltyg, och ska jag vara ärlig om stjärnorna kommer jag inte ihåg om de också är från jnydesign, men jag tror det är de som mjuka tyger tog fram? Det har varit mycket stjärnor nu... Allt är i alla fall i stl 98, så kan jag fylla på L:s (proppfulla..) garderob om det inte skulle sälja. Smart va!
Tillägg:
Jag kanske skulle lägga till länken till auktionerna, om nån är sugen på lite tyg eller klänningar...

2 kommentarer:

Äppel Päppel sa...

Vad mycket fint!

Anna, Tvillingtand sa...

Väldigt många fina kläder! Hoppas det budas flitigt på =)