söndag 15 februari 2009

Presenter

I dag är hela familjen och firar min svägerska som fyller år - alla utom jag. Jag har åkt på nästa sjukdom, verkar vara förföljd den här vintern! Nu har jag bihåleinflammation, har haft feber i snart 10 dar nu. Trodde jag var bättre och försökte jobba torsdag - fredag, men det blev ännu värre. Nu har jag så ont i bihålorna, ansiktet, käkarna, tinningarna, ja, överallt, så jag har svårt att sova på nätterna. Måste ringa imorgon och höra om jag kan få penicilin. Fast den här bloggen skulle ju vara en syblogg, inte en sjukblogg! Jag har i alla fall sytt lite till min svägerska i present; en "brödkorg" eller vad man nu ska kalla den, som vi stoppade i chokladpraliner och ett presentkort på IKEA (de har nyss flyttat) och en väska. Svärmor fick också en väska. Båda väsktygerna är från Åhléns, riktigt snygga tycker jag och tygerna till korgen kommer från Stoff och stil, rean de hade innan nya katalogen. På tal om den så finns det så mycket snyggt i den så jag känner att jag kommer att bli riktigt fattig...





Inga kommentarer: